Avatar billede adetunji88 Nybegynder
12. marts 2008 - 17:36 Der er 2 kommentarer

kan se netwærk men ikke loge på router

Hej
Jeg kan se mit trådløse netværk men ikke logge på.
jeg kan ikke en gang logge direkte på routeren vi 192.168.1.1
Jeg har opsat en automatisk tildeling af ip-adresse.
Jeg kan ikke se nogen mac blokeringer
Der er en anden bærbar pc på adressen som lgger fint på, men den har jeg jo så ikke sat op!!!
Den nye bærbare jeg ikke kan få på trådløst kan godt komme på nettet hvis jeg tilslutter direkte.
Please - er dr ikke en der kan hjælpe. Jeg har nu brugt fire dage på det og er ved at blive sindssyg.
Jeg har også prøvet manuelt at tildele ip og dns men det virker heller ikke
Hilsen
Jimmy
Avatar billede adetunji88 Nybegynder
12. marts 2008 - 18:08 #1
har lige prøvet at  sætte det op manuelt igen.
Jeg kan connecte til netværket men ikke modtage datapakker.
jeg har slået firewalll fra
Avatar billede adetunji88 Nybegynder
12. marts 2008 - 18:12 #2
nu kan jeg også inde i routerens client table se at min pc er logget på.
men hvorfor fanden kan jeg så ikke bruge internettet?