Avatar billede elementz Nybegynder
11. marts 2008 - 18:42 Der er 8 kommentarer

Problem med Acer bærbar.

Hej jeg ville høre om der er nogle inde på Eksperten, der ved hvad der er galt med min bærbar..

Det er en acer aspire. Når jeg tænder den er skærmen slukket, og lyder ikke som om at den starter op normalt.

Nogle gange kan jeg være heldig, og så starter den op normalt, men så efter få minutter fryser skærmbilledet ved ikke helt om bærbaren fryser(det kan jeg ikke se), så jeg bliver nød til at genstarte, og så er det at den, ikke starter normalt, et mærkeligt problem.

Nogle der kender til problemet, eller ved hvad jeg kan gøre ved det?

- Har prøvet Acer Recovery, men den når aldrig at lave rollback, før den fryser.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2008 - 18:55 #1
Jeg ville downloade, brænde og boote op på KNOPPIX http://tyge.sslug.dk/knoppix/ (skal brændes som bootimage) arbejd med den 20-30 minutter, hvis det virker er det ikke et hardware problem og så tager vi den derfra
Avatar billede elementz Nybegynder
11. marts 2008 - 20:25 #2
Er ikke lige så god til det med at brænde, men kan højst have den tændt i 2 - 5 min og så fryser den..

Når den så endelig kan boote op så kan jeg godt være inde i windows..
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2008 - 20:33 #3
Hvad så med en system gendannelse til før problemet begyndte
Avatar billede elementz Nybegynder
11. marts 2008 - 20:59 #4
Skal lige se om det er slået til når jeg får den startet op. Hvis det er sat til skal jeg nok prøve..
Avatar billede japping Nybegynder
12. marts 2008 - 02:30 #5
Godt at andre også tror på Knoppix ;-)
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2008 - 07:17 #6
"Godt at andre også tror på Knoppix ;-)" Jeg vil tro at jeg har foreslået at distroen mere end 100 gange her på eksperten så det er der nu ikke noget nyt i
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2008 - 15:58 #7
Noget nyt??
Avatar billede elementz Nybegynder
20. marts 2008 - 13:25 #8
Jeg har valgt at sende den til reparation, kunne til sidst ikke få den op og køre, :/