Avatar billede akyhne Nybegynder
11. marts 2008 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Testere til SMF forum - ny dansk oversættelse

Hej.

Jeg søger frivillige testere af SMF PHP forum - dansk version. Det seneste stykke tid har jeg brugt en del tid på en total ny oversættelse af de danske sprogfiler. Jeg er så småt ved at være igennem, og kunne godt bruge lidt feedback, så hvis du har et fungerende SMF forum i dansk UTF-8 format, eller har du lyst til at installere forummet og teste det, kan du tilmelde dig på www.e-debatten.dk. Når du har tilmeldt dig, vil du få adgang til de danske filer, når jeg har dem klar.

Selve forummet kan hentes i nyeste version her: http://www.simplemachines.org/
Avatar billede akyhne Nybegynder
12. marts 2008 - 10:27 #1
Hmm, det var forkert webadresse. Her er den rigtige: smf.e-debatten.dk
Avatar billede akyhne Nybegynder
12. marts 2008 - 10:28 #2
..og som hurtiglink http://smf.e-debatten.dk
Avatar billede akyhne Nybegynder
18. marts 2008 - 17:24 #3
Ping..
Avatar billede kapunen Nybegynder
01. december 2008 - 09:55 #4
Ved godt dette indlæg er gammelt, men jeg har lige et specifikt spørgsmål til SMF:

Jeg er admin på mit eget forum og når jeg uploader/vedhæfter en fil til et indlæg, så er det KUN mig der kan se, at der er vedhæftet en fil... Alle andre kan ikke se den vedhæftede fil, og derfor heller ikke downloade den...

Nogle der kan afhjælpe mig problematikken?
Avatar billede akyhne Nybegynder
01. december 2008 - 17:01 #5
Du skal ind i administrationscentret under "Medlemskontrol -> "Rediger tilladelser". Der skal du finde den gruppe der ikke kan se vedhæftninger - højst sansynligt er det gruppen "Ikke-gruppérede medlemmer" (standard medlemmer).
Klik på "Ændre" i højre side, scroll ned til "Vedhæftinger" og marker "Læs vedhæftinger".

Det er forudsat du bruger den nyeste oversættelse, ellers vil mange menu tekster hedde noget helt andet.
Avatar billede kapunen Nybegynder
01. december 2008 - 17:28 #6
SUUUPEEER!

Takker 1.000 gange for hjlpen!!!!
Avatar billede akyhne Nybegynder
01. december 2008 - 23:27 #7
Velbekomme.