Avatar billede chrha22 Nybegynder
10. marts 2008 - 13:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk skip af advarsel ved batchkørsel

Hej Eksperter.

Jeg har en XAL-extension der kører vha. argumenter. Min shell ser således ud:
"'PATH'\D5W32.EXE -usupervisor -astart.xal -zzh26"

Desværre forhindres kørslen i korrekt, at blive udført da flg. melding kommer frem på skærmen;
"Databasen er nu står at den snart vil overskride den tilladte størrelse"...

Er der nogen mulighed for, at angive et parameter så advarslen ikke vises?
Avatar billede Broholm Novice
10. marts 2008 - 13:16 #1
Ikke umiddelbart.

Køb noget mere database :-)
Avatar billede chrha22 Nybegynder
10. marts 2008 - 13:21 #2
Det var sørens - vi har pt. 300 MB ledig plads - så advarslen er ikke retvisende.

Nuvel - tak for svar.
Avatar billede Broholm Novice
10. marts 2008 - 13:36 #3
Nævner den ikke noget med "14 dage"?

Du skal køre en databaseberegning hver 3. måned på C5 SQL for at finde den rigtige størrelse af databasen.
Avatar billede chrha22 Nybegynder
26. marts 2008 - 18:25 #4
Hej Broholm.

Ordlyden er: "Databasen er nu så stor at den snart vil overskride den tilladte størrelse. Databasens tilladte størrelse kan forøges ved at indtaste de tilsvarende koder."

Hvordan køres en sådan databaseberegning? Dit første svar er for øvrigt accepteret hermed :o).
Avatar billede Broholm Novice
26. marts 2008 - 18:35 #5
Hvad baserer du de 300 MB ledig plads på? Hvor kigger du henne?