Avatar billede 3bolig Nybegynder
09. marts 2008 - 20:11 Der er 10 kommentarer

Outlook pst fil nægtes at blive lavet

Outlook er 2003.

Jeg får denne kommando da jeg forsøger at gemme alle mine mail i
outlook i en pst fil.

The I/O oprerating has been aborted because og either a threat exit or an aplication requst ? hvad menes og hvad kan jeg gøre ?

Kan min mailbos evt. gemmes på anden vis for dernsæt at blive importeret i outlook på anden computer.
09. marts 2008 - 20:29 #1
Tanke: Er *.pst filen meeeeeget stor i størrelse ?
09. marts 2008 - 20:30 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede 3bolig Nybegynder
09. marts 2008 - 20:48 #3
Den er særdeles stor formendtlig 2-3 gb

Mvh

3bolig
09. marts 2008 - 21:05 #4
... ved Outlook 2003 og bagud må *.PST filen ikke blive større en 2Gb - så sker der underlige ting og sager...

Du kan/bør fordele på flere *.PST filer. Det gør jeg...
Avatar billede 3bolig Nybegynder
10. marts 2008 - 08:48 #5
Har nu prøvet at lave meget små filer lige lidt hjælper det ?

Andre forlsag skal være velkomne

Kan man evt. reparere i outlook  sådan man senere kan lave sin pst. fil

3bolig
10. marts 2008 - 14:22 #6
Opret en frisk *.PST fil.
Træk en del/alle dine Mails over i den nye *.PST fil.

PS: Er de opdelt i diverse (under)mapper eller ligger alle i én laaaaaang liste *S* ?
Avatar billede 3bolig Nybegynder
10. marts 2008 - 14:33 #7
Har lavet ganske små nye pst filer men alt bliver nægtet.

Er der ikke en usorteret fil som hedder noget andet som evt kan anvendes, for uden program til at reparere filen så dur det ikke ? har prøvet scanpst men heller ikke det kan anvendes.

mvh

3bolig
10. marts 2008 - 14:47 #8
... dvs den brokker sig med det samme hvis du forsøger at FLYTTE en eller flere Mail fra den store *.PST fil til den nyoprettede *.PST fil ?
Avatar billede 3bolig Nybegynder
10. marts 2008 - 14:59 #9
Nej den melder bare lige pludselig omtalte fejl for dernæst at stoppe sådan der intet mere hænder. Den fil der nu ligger kan ikke anvendes, ej heller efter scanpst.

Jeg er ned på 100 mail som forsøg det virker heller ikke.

3bolig
12. marts 2008 - 13:48 #10
Hmmm... har ikke mere lige nu...