Avatar billede arb01 Nybegynder
09. marts 2008 - 20:05 Der er 6 kommentarer

Kan pludselig ikke komme på nettet.

Hej

Jeg har en bærbar med vista og en sprit ny stationær også med vista. Pludselig kan den stationære ikke komme på nettet, men den gamle bærbare kan godt. Jeg har fibernet hos jay.net.

Kunne jo godt tænke mig at kunne bruge min nye pc også på nettet, så er der ikke nogen der kunne hjælpe?

Allan
Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 20:11 #1
kable eller trådløs netværk vis jeg må høre vil gøre det lidt nemmer at sige hvad det kan være
Avatar billede arb01 Nybegynder
09. marts 2008 - 20:12 #2
Det er kablet.
Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 20:19 #3
lyse dit kable når du sidde det i og vis prøver at forny dit netværk på din computer
ellers kan det være at vista går ind og blocker hade sammen problem i vista på min bærbar med lidt omkodeing fik den til at viker som den skal med prøver at forny din ip kunne være problemet dog ikke sagt at det er problemet med kunne ske
Avatar billede arb01 Nybegynder
09. marts 2008 - 20:25 #4
har allerede forsøgt de ting du nævner. Desværre uden resultat. Hvordan fik du dit til at virke?
Avatar billede wolfblade Nybegynder
09. marts 2008 - 20:29 #5
satter mig til at omkode hele vista med tog mig omkring 5 til 6 dage i alt fandt en masser holler i Vista  med har du prøvet i doc at Regi IP det kan hjælp engang i mellem
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2008 - 00:38 #6
Har du et netværksikon nederst til højre , så højreklik på dette og vælg "netværks og delingscenter".

For oven er der en lille tegning at dit netværk. Er der ikoner og hvilke på de grønne streger der forbinder de forskellige dele i tegningen ?

Under tegningen til højre kan du trykke på status, og der kan du trykke på diagnosticer. Hvad er resultatet af dette ?