Avatar billede johny Nybegynder
09. marts 2008 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Points til erikjacobsen

Her var points'ene..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2008 - 17:32 #1
Lige et par ting.. :-)

1) Du mangler et reference-link, så man kan se hvorfor vedkommende skal have points.. hvis man ikke kan se årsagen, vil pointsoverførslen blive betraget for "ulovlig"..

2) erikjacobsen samler ikke imod points.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2008 - 17:33 #2
En omformulering fubarede min sætning :-)

2) erikjacobsen samler ikke på points.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2008 - 17:33 #3
Og referencen: http://www.eksperten.dk/spm/822923
(jeg går ud fra, at det er dette spørgsmål pointsne kommer fra)
Avatar billede johny Nybegynder
09. marts 2008 - 19:00 #4
Ah, beklager. Havde ikke lige styr på "syntaxen". ^^

Og det med erikjacobsen vidste jeg ikke (havde et problem med at opera ikke skrev mit indlæg ind, så min forklaring kom ikke med i første omgang), men så bukker og takker jeg da bare endnu en gang, og svarer på den her selv, så den kan blive lukket..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. marts 2008 - 19:47 #5
Det var så lidt.. :-)

Jeg har brugt Opera de sidste 6-8 år, eller deromkring.. jeg har ellers aldrig haft problemer.. dog kan det ske, at eksperten.dk fejler af en eller anden årsag..

Husk lige at markere dit navn i boksen til venstre, inden du klikker på Accepter-knappen.. ellers sker der ikke noget.. :-)
Avatar billede johny Nybegynder
09. marts 2008 - 20:55 #6
Tja, det kan godt være at det er eksperten.dk der fejler, men Opera er den eneste browser det sker i (bruger også Fx og IE).