Avatar billede weblance Nybegynder
07. marts 2008 - 20:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IE7 virker ikke mere efter installation af IE8

Jeg installerede IE8 i går for at få en lille forsmag. Det var ikke noget for mig, så jeg afinstallerede igen. Nu er problemet det at IE7 ikke virker mere. Lige så snart jeg åbner for IE7 lukker browseren ned igen med det samme. Dette sker HVER gang jeg prøvet at åbne browseren, den duer simpelt hen ikke mere :(

Jeg har prøvet at afinstallere IE7 og installere igen - samme problem. Har også prøvet at køre en systemgendannelse fra før IE8 installation - samme problem.

Hvad skal jeg gøre for at få IE7 til at virke igen?
07. marts 2008 - 21:23 #1
Forsigtig forespørgsel ->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=weblance&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp ??? - dine tidl. spm ??? Virker måske heller ikke mere ?

Jeg har en løsning - kommer med den i næste indlæg - hvis jeg husker det *S*
Avatar billede weblance Nybegynder
07. marts 2008 - 21:37 #2
Jeg forstår ikke... Hentyder du til at jeg har for mange åbne spørgsmål?
Avatar billede weblance Nybegynder
07. marts 2008 - 23:57 #4
Jamen tak for det! Lukker...
Avatar billede Jensen DK Novice
08. marts 2008 - 07:30 #5
Han blev nemt sur.
Avatar billede weblance Nybegynder
08. marts 2008 - 12:42 #6
Nej, jeg blev ikke spor sur. Fandt selv en løsning, det kom bare ikke med i min kommentar af en eller anden grund.

Løsningen var at jeg prøvede at installere IE7 gennem Windows Update og så virkede det igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. marts 2008 - 13:35 #7
Ok helt fint at du har fået styr på dine spørgsmål.
Avatar billede Slawomir Seniormester
10. marts 2008 - 09:24 #8
jeg har samme problem har du et link ?
Avatar billede weblance Nybegynder
10. marts 2008 - 13:38 #9
Nej, intet link. Du skal afinstallere IE8 og IE7, så skal du gå ind på Windows Update og vælge installation af IE7. Det virkede for mig.