Avatar billede passat Nybegynder
07. marts 2008 - 13:53 Der er 1 kommentar

Valg af Trådløs Router

Hvilken Tådløs Router vil i anbefale herinde, jeg har for tiden en Zyxel p-334-wt, men den leverer kun halvdelen af det den skal, både trådløst og via kabel. Har en 8 /512 Mbit forbindelse måler så hatigheden med TDC`s hastighedstester der gir den kun ca
3500 KBPS i download og ca 400 KBPS i UPLOAD. Vælger jeg så
routeren fra, gir den altså direkte fra modemmet,
ca 7000 KBPS.Ringede så til ZYXEL, og de sagde min ca. 1.5 år gamle (800 kr ) 54 Mbit router kun kunne håndtere op til 6 Mbit.Fatter ikke lige dette. Og nu står og og skal ha en 20 Mbit forbindelse, ja så er det lige det med hvilken en man skal vælge, gerne en NETGEAR eller LINKSYS idet det er dem TDC gir support på.Gerne en med god trådløs rækkevidde.
Avatar billede passat Nybegynder
07. marts 2008 - 14:59 #1
Er der slet ikke nogen erfaringer med trådløse Routere