Avatar billede sjh Nybegynder
06. marts 2008 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 7 feed viser xml

Jeg havede et lille problem da jeg fik fjernet flu-ben fra "Slå feed-læseruden til" under :

Egenskaber for feed -> Indstillinger for feed -> Slå feed-læseruden til

Så viser den bare en rss-file som xml, det er også godt nok.
Men hvordan får jeg den tilbage igen uden at skulle ind i regedit og sette TurnOffOPV til 00000000 ??

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Feeds]
"TurnOffOPV"=dword:00000000
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. marts 2008 - 14:39 #1
Kan du ikke komme derind via Fuktioner > Internetindstillinger > Indhold > Indstillinger i sektionen Feeds?
Avatar billede sjh Nybegynder
06. marts 2008 - 14:40 #2
Skulle måske lige sige at jeg også havede fjernet de RSS-feeds jeg havede :D så jeg kunne ikke højre-klik på en anden på listen..
Avatar billede sjh Nybegynder
06. marts 2008 - 14:42 #3
Jo du har sq ret pidgeot.. den havede jeg ikke set, var elleres også en runde i Internetindstillinger, den må jeg ha over set..

Skide godt.. smid et svar :D
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. marts 2008 - 14:43 #4
Værsgo ;)
Avatar billede sjh Nybegynder
06. marts 2008 - 14:43 #5
Mange tak for hjælpen :D