Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 07:55 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Slette alle spor

Jeg vil gerne have slette mine spor efter jeg har været på nettet...

Der jeg har problemet er hvor jeg fx har værer på www.tv2.dk skal jeg efter bare skrive www.t så kommer resten op.
Avatar billede sleeper Nybegynder
06. marts 2008 - 07:56 #1
Hej

Har du IE6 eller IE7??

Du skal i funktioner > Internet indstillinger > slet browserdate
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 08:24 #2
Nr 6
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 08:25 #3
det hjælper ikke at "Ryd Oversigt " hvis det er det du mener
Avatar billede sleeper Nybegynder
06. marts 2008 - 08:32 #4
Hej

Jeg melder pas, alle pcer jeg har kører IE7 så jeg kan ikke se hvor den ligger i IE6
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2008 - 09:10 #5
Hent dette program fra spywarefri det kan sikker afhjælpe dine prolemer
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 09:19 #6
Jeg har CCleaner og det hjælper ikke
Avatar billede nva Praktikant
06. marts 2008 - 10:15 #7
Funktioner-internetindstillinger-indhold-autofuldførelse-ryd formularer osv.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2008 - 10:23 #8
Det du skal, er at slette alle gamle Prefetch-data, det kan du gøre manuelt ved at gå ind i Windows find mappen Prefetch og slet alle de filer der ligger der.

Det kan du også gøre med dette lille program ATF-Cleaner som du kan hente her http://www.atribune.org/ - Scroll lidt ned på siden til ---> ATF-Cleaner 3 is here!

Nu bruger jeg XP, der sletter det Prefetch-data - efter hvad han skriver er han ikke sikker på at det sletter Prefetch-data i Vista - men prøv selv, den version jeg har skal ikke installeres, men køres fra download fil på mit skrivebord
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2008 - 10:36 #9
du skal ind i internetindstillinger, generelt, ned til ryd oversigten, så kan man ikke se hvor du har været, ovenover kan du gå i slet filer og sig ja til det
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2008 - 10:38 #10
Ved siden af ryd oversigten kan du sætte dage til 0 så registreres det ikke hvor du har været.
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 10:39 #11
Der er ikke noget af det der hjælper............
Avatar billede nva Praktikant
06. marts 2008 - 10:40 #12
Hvis det er autofuldførelse af en adresse du er ved at skrive, så skal det jeg skrev 06/03-2008 10:15:31 virke.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2008 - 10:41 #13
Har du prøvet at genstarte? jeg prøvede på min egen PC og det virkede perfekt.
Avatar billede nva Praktikant
06. marts 2008 - 10:43 #14
Under autofuldførelse skal du fjerne markering i bla. Webadresser og ellers bare rydde formularer. Det virker medmindre jeg helt har misforstået dit problem.
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 13:20 #15
Det er ikke nok.....
Kan der være nogle web adresser der hænger bedre ved end andre ???

Jeg kan ikke skrive hvad der er for en adresse men den jeg gerne vil have fjernet er der stadig...kan godt se nogle af den går væk.
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 13:25 #16
Lidt skuffet over folk ikke ved sådan noget......Nu har jeg lige selv fundet ud af det og jeg er ellers total bonderøv.....

Funktioner/internetindstillinger/avanceret/nede i bunden under søgning..sæt mærke ved søg kun aktuel side.......
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 13:26 #17
men derfor vil jeg gerne have slette de spor der må være der ....der må jo være noget når den kommer med den..?????
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2008 - 14:00 #18
Den hedder, gå kun til det mest sansynlige websted, og har intet med det at gøre som du spørger om.
Går ud fra at vi taler om XP.
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 14:13 #19
Jeg bruger xp ja....
Jeg skal bare have slette mine spor...hvad det hedder eller hvad der skal gøres ved jeg jo ikke noget om.....
Nu virker det.....MEN vil gerne stadig have fjerne mine spor....altså hvis jeg ikke prikker "gå kun til det mest sansynlige websted" ad kommer der alt mulig andet op.
Avatar billede nva Praktikant
06. marts 2008 - 14:18 #20
Det er 2 forskellige ting du blander sammen. Den ene ting drejer sig om automatisk fuldførelse af formularer/webadresser (som var det jeg skrev om) den anden er det du selv fandt ud af vedrørende de adresser du får vist, hvis du ikke har markering det 'rigtige' sted.
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 14:22 #21
Ok vi siger jeg blander 2 ting sammen....

Så siger vi jeg ikke har sat makering det anden sted....

Hvad skal jeg så gøre ??????
Avatar billede nva Praktikant
06. marts 2008 - 14:40 #22
Personligt tror jeg du skal finde nogen, der taler samme sprog som dig, for det gør jeg vist ikke ;)
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 14:59 #23
ok.....så venter jeg lidt.....
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2008 - 20:03 #24
Ja det er noget 'rod' her det og gi'r ingen mening - godt du selv fandt ud af det -

din bemærkning ...> Lidt skuffet over folk ikke ved sådan noget..... <

håber ikke du er alt for skuffet over dig selv - forvent ikke at få yderligere hjælp
Avatar billede urup Nybegynder
06. marts 2008 - 22:35 #25
ok.....

Så tør man da næste ikke give ris/ros.....!!!!
Der finder så mange kanon dygtige folk her at man tit forventer et rigtig svar første gang.......og det er kun ment positiv.
HAr man ikke lov til at sige hvis der er noget man undre sig over ??
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
07. marts 2008 - 00:27 #26
Her finder du en masse programmer der sletter dine spor online. Sorter efter antal downloads, eller antal stjerner, så har du et godt et: http://www.downloadcentral.dk/?action=goToCategory&id=TkRjPQ==
Avatar billede Jensen DK Novice
07. marts 2008 - 06:09 #27
Kig 06/03-2008 10:36:25 og 10:38:32 du kan så også slette kagerne så er dine spor væk.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. marts 2008 - 06:12 #28
Prikken i ( gå kun til det mest sansynlige websted )skal være der det er en standart indstilling.
Avatar billede urup Nybegynder
07. marts 2008 - 22:41 #29
Tak silbidor