Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 00:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"De gode gamle"

Hej

Når jeg har været meget aktiv her på Experten, er jeg lige pludselig blevet Pro medlem. Det er da fint, så kan jeg slippe for reklamer. Men der udover har jeg ikke gavn af et Pro medlemskab!

Jeg syntes at "de gode gamle" (find selv udaf hvordan det defineres) skal have mulighed for at fravælge reklamer mm.

Experten ville ikke være det som den er, uden os. Tænk lidt over det.

Med venlig hilsen
Thomas P. Olsen
tpo
Avatar billede snowball Novice
04. marts 2008 - 08:33 #1
Du mener altså, at hvis man har været her i x antal år eller besvaret y antal spørgsmål, så bør man kunne vælge reklamer fra? ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. marts 2008 - 09:27 #2
Der skal faktisk relativt lidt for at komme i top 100 for en måned og dermed blive pro, så det er vel rimeligt nok at dem der yder en indsats også får noget for det, især når indsatsen ikke er større end den er
Avatar billede hojben Novice
04. marts 2008 - 20:13 #3
Nogen grund til at der udlodes point i dette forslag? Der er jo ik noget spørgsmål i det...
Avatar billede gratis Nybegynder
04. marts 2008 - 21:28 #4
og man behøver da ikke være pro medlem for at undgå reklamer... ;)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2008 - 07:29 #5
Mange tak for jeres kommentarer.
Jeg har lært en ting. Man skal ikke oprette et spørgsmål, når man har fået 2 glas rødvin.... for meget.
Jeg beklager.
:-)
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2008 - 13:10 #6
He he.

.o0(Ny feature i den nye verion: Alkoholtest i forbindelse med login!) ;D