Avatar billede hanne49 Nybegynder
03. marts 2008 - 23:30 Der er 4 kommentarer

kan ikke åbne PDF filer.

Tidligere (for et par uger siden) kunne jeg vælge mellem at gemme eller åbne en .pdf fil.
Nu SKAL jeg gemme den først og så finde den igen via progammet.
Kan jeg ændre indstillingerne? Hvor og hvordan?
Eller må jeg finde mig i Microsofts diktat? ;-(
På forhånd tak
Hanne
04. marts 2008 - 07:45 #1
... er det Acrobat Reader du bruger ?
04. marts 2008 - 07:46 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede vejmand Juniormester
04. marts 2008 - 07:54 #3
Hvis du har sat sikkerhed i IE til "Højt niveau" kan det måske hjælpe at sætte den til "Mellem"
Avatar billede hanne49 Nybegynder
04. marts 2008 - 13:53 #4
Jeg bruger Adobe Acrobat 8 Pro.
Og 'medium' sikkerheds niveau på IE7.
MEN det er faktisk i MS Outlook (ikke Express) problemet opstår.
Upps! Så er det jo den forkerte kategori jeg har skrevet i, her på Eksperten!