Avatar billede daywalker123 Nybegynder
01. marts 2008 - 18:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Idéer til opgave

Hej

Jeg har fået en opgave i skolen om at lave en hjemmeside - hvad den skal indeholde er op til mig selv - så jeg tænkte om der var nogen der havde nogle sjove / spændende idéer ?

Det er lidt trivielt at knalde en webshop sammen eller lign.

Så kom frisk med nogle gode idéer :)

Eneste krav der er blevet stillet er:
- php baseret
- MySQL
- Skal være dynamisk

Point vil blive delt ud så godt som muligt :)
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
02. marts 2008 - 11:40 #1
Hej,
skal du også sørge for designet eller kunne du tage et design og indhold og programmere det? Jeg er ved at lave en hjemmeside for et musik ensemble, hvor jeg havde tænkt mig at lave den i Dreamweaver, men der kan de selv ikke opdatere den (de kender ikke programmet). Så det ville være super hvis du havde lyst til at lave den dynamisk, hvor de selv kan opdatere den.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
02. marts 2008 - 12:37 #2
Jeg skal også sørge for design også..

Hvor meget skal de selv kunne opdatere?
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
02. marts 2008 - 12:51 #3
OK, så går det vist ikke, de har allerede valgt det design de vil bruge... Håber du finder noget andet så :)
Avatar billede liad Nybegynder
14. juni 2008 - 20:25 #4
Du kan jo lave en chat.
Du kan også lave en side hvor man kan købe og sælge f.eks. hundehvalpe, så er der lidt "cute-faktor" som måske kan give lidt points ;)

Håber det hjælper lidt på inspirationen.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
14. juni 2008 - 22:44 #5
Tak for ideerne, det blev en side der udlejede audi'er :)..
Avatar billede liad Nybegynder
14. juni 2008 - 22:51 #6
Det er bare i orden, håber du fik gode karaktere :)