Avatar billede beringshandel Nybegynder
01. marts 2008 - 07:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ændring af configure.php

Hej jeg har skiftet webhotel, så nu passer min webshop ikke længere overens med mysql.
Er der en der kan sætte det op for mig?
skriv venligst til:
admin@beringshandel.dk
Avatar billede wanthai Nybegynder
01. marts 2008 - 09:54 #1
Du bliver nødt til at fortælle os hvilken version af php og MySql du kører med.

der er forskel på configurationen af f. eks. phph 4 og php 5
Avatar billede wanthai Nybegynder
01. marts 2008 - 10:00 #2
den fejl der opstår når du prøver at tilgå din db tyder mere på at du ikke har oprettet denne tabel: beringshandel_d.configuration

1146 - Table 'beringshandel_d.configuration' doesn't exist

select configuration_key as cfgKey, configuration_value as cfgValue from configuration

[TEP STOP
Avatar billede beringshandel Nybegynder
01. marts 2008 - 10:01 #3
Det køre i php4 mht MySql har jeg ingen anelse, hvis du kan hjælpe får du selvfølgelig de filer samt koder du skal bruge
Avatar billede beringshandel Nybegynder
01. marts 2008 - 10:09 #4
er det noget du kan fixe, så skal jeg bruge din email og hvilke filer du skal bruge, samt koder
Avatar billede beringshandel Nybegynder
02. marts 2008 - 09:50 #5
Wanthai: Tak for hjælpen
Du skal have dine point, så kan du sende et svar.

Jeg kan faktisk godt bruge din hjælp igen, men så sætter jeg et nyt spørgsmål op.
Avatar billede wanthai Nybegynder
02. marts 2008 - 14:00 #6
hej igen

ja, det er jo altid dejligt, nar man kan hjælpe.

Jeg vil blot ligetilføje den bemærkning til ovenstående, at det der var problemet, var ikke at konfigurere php, men at der blev skiftet host, og der fik man ikke db med.

ret mig, hvis denne udlægning er forkert.

Det hele blev løst ved at gå end på dt tidliger webhost og downloade db'en, og efterfælgende importere den til den nye Webhost db.

men point, dem er du jo engentligt selv berettiget til.
Avatar billede wanthai Nybegynder
29. januar 2011 - 20:24 #7
tråden hermed lukket