Avatar billede fixbabe Nybegynder
28. februar 2008 - 08:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

is blocked because of many connection errors

Jeg har et problem, jeg får denne besked "*is blocked because of many connection errors" jeg har prøvet med "mysqladmin flush-hosts" uden held, jeg har også tilføjet "mysql_close()" i bunden af mine scripts. Det skal lige siges at de kører i cronjob på en anden server. Er der en måde hvor på jeg kan se hvad fejlen skulle være mere konkret? og hvordan får jeg den til at stoppe med at blokere ?
Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. april 2008 - 08:27 #1
Lukker, fandt ikke en anden løsning end at genstartet mysql serveren hver nat
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. april 2008 - 08:43 #2
Det er typisk fordi nogen (dig?) laver connections uden login, eller med forkert login. Det registreres på ip-nummer. Du kan køre en "flush hosts" i stedet for at genstarte.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
27. april 2008 - 15:51 #3
jeg kører en flush hostes, og den jeg har login på alle mine connections og ingen af dem er forkerte.
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. oktober 2008 - 21:51 #4
Jeg har samme problem, men har webhotel ved webdomain og de svarer ikke - kan man gøre noget selv? Er ikek total god til det der mysql
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. oktober 2008 - 21:59 #5
Hvordan kører man een flush hosts, når man bruger webhotel !
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. oktober 2008 - 22:01 #6
Webhotel? Det har du næppe rettigheder til.
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. oktober 2008 - 22:05 #7
træls - nu mister man en masse besøgende indtil det bliver lavet af mit webhotel som jeg har skrevet til - der står bare

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host '19x.24x.4x.18x' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' .... bla bla

Har lige rettet den der IP adr. som IKKE er min vil jeg mene med et par x'er (ved ikke om det er nødvendig lige at skjule den)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. oktober 2008 - 22:09 #8
Det er li'som på et rigtigt hotel: man kan aldrig vide om man får et værelse ved siden af en, der ligger og prutter.
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. oktober 2008 - 22:10 #9
ja ja men hvad kan man gøre og hvorfor komemr den fejl lige pludselig efter 9 år uden bøvl !
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. oktober 2008 - 22:18 #10
Fordi en anden kunde på samme server ved li'så meget om programmering, som en ko ved om rumfart.