Avatar billede hkb-x Nybegynder
27. februar 2008 - 10:10 Der er 1 kommentar

mysql administrator bugger på linux

Først vil jeg gerne undskylde at jeg har placeret spørgsmålet i denne kategori da det ikke direkte omhandler databaser men istedet mysqls Administrationsprogram: MySQL Administrator.

Mit problem er at jeg er ved at flytte databasen fra windows til linux men har nogle problemer med administrator på linux.

I windows har jeg oprettet en række custom grafer under punktet 'health' der giver mig lige præcis de informationer jeg ønsker om daatabasen. Prøver jeg at oprette de samme grafer i linux går det helt galt.

1. Hvis jeg redigerer en graf, eller bare åbner redigeringsvinduet uden at gemme noget, så forsvinder måleren yderst til højre.

2. Nogle grafer viser intet data selvom de har de samme værdier som i windows (og værdierne er selvfølgeligt også understøttet af admnistratoren).

3. Som i kan se på billedet af linux fucker den også op i linierne på den nederste graf.

Billeder kan ses her: http://www.hkb.it/eksperten/index.html
Avatar billede hkb-x Nybegynder
27. februar 2008 - 10:14 #1
Og nu glemte jeg selvfølgeligt lige det sidte del af spørgsmålet: Hvordan får jeg så administratoren i linux til at opføre sig som i windows?