Avatar billede koden Novice
25. februar 2008 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man se husnumre med google maps

jeg har zoomet ind på et hus på en vej, men vil gerne vide hvad nr. det har på vejen.
kan man det på nogen måde med google eller andre kort?
Avatar billede gurly Praktikant
26. februar 2008 - 00:58 #1
jeg fandt en gang et kort på min kommunes hjemmeside, et såkaldt matrikkel kort
på dette kort var husnumrene skrevet på grundene.
men ved ikke om alle kommuner har sådan et, tjek kommunens hjemmeside
Avatar billede gurly Praktikant
26. februar 2008 - 01:40 #2
den kommune jeg bor i (guldborgsund kommune)
har deres kort her >
http://drift.kortinfo.net/Map.aspx?Site=Guldborgsund&Page=Guldborgsund
(den kræver java)
på kortet kan jeg zoome ind på vejen, og så kan man så vælge om man vil se som almindlig kort eller som luft foto eller matrikkel kort, plus deverse tekniske og topografske kort og hvad ved jeg.
men om andre kommuner har så fin en service ved jeg ikke.
Avatar billede koden Novice
26. februar 2008 - 08:39 #3
det havde ålborg kommune som var området :-)

jeg takker...send svar...
Avatar billede koden Novice
26. februar 2008 - 08:53 #4
Måske du også ved hvordan man ser hvem der ejer et bestemt hus på en bestemt adresse?
Avatar billede koden Novice
26. februar 2008 - 08:55 #5
www.ois.dk  :-)
Avatar billede gurly Praktikant
26. februar 2008 - 12:25 #6
:-)