Avatar billede cortx Nybegynder
25. februar 2008 - 21:16 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Krav til PDA - hjælp!

Hej eksperter!

Skal bruge en PDA SENEST i morgen, og skal derfor gerne have et svar i aften eller i morgen tidlig. Der er en række krav til den, som er meget vigtige:

- Kalender
- Windows 5.0
- Aktiv påmindelse
- Køre sammen med computer og automatisk opdatér
- Telefon
- Navigation med tale
- Ledningsfri headset
- Plads til notater
- Skærmbeskyttelse
- Keyboard/tastatur
- Beholde alle data

Jeg har kigget rundt på nettet, men jeg er ikke så god til sån noget, så håber i kan hjælpe.

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2008 - 21:20 #1
Kig på HTC´s PDA telefoner. Det er mig bekendt nok det der kommer tættest på....  www.qtek.dk
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2008 - 21:21 #2
Avatar billede nielle Nybegynder
25. februar 2008 - 21:30 #3
Så ville jeg godt nok selv vælge:

http://www.qtek.dk/page.php?m=1&c=0&recid=59

som får rigtigt pæne ord med på vejen her:

http://www.pcworld.dk/art/9443?a=search&i=0
Avatar billede cortx Nybegynder
25. februar 2008 - 21:39 #4
http://www.qtek.dk/page.php?m=1&c=0&recid=59

Den her, er der fx skærmbeskyttelse med? :) og ellers alle kravene? :) Det er til en hjerneskadet ung pige, så ret vigtigt det hele er der.
Avatar billede nielle Nybegynder
25. februar 2008 - 21:48 #5
Siden at det er en touch-skærm så går jeg ud fra at den er ret robust. Men om der er en decideret skærmbeskyttelse ved jeg altså desværre ikke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2008 - 22:05 #6
Der er en film med, man sætter over som skærmbeskyttelse, så ja, det er der.

Men bemærk at TyTn ikke leveres med navigationssoftware, så det skal du ud og købe separat.

Ser du på listen over P3650, følger der TomTom med, så her er det hele med.

Som sådan kan jeg anbefale begge... - de laver rimelig funktionelle apparater. Dog skal du huske på, at hvis du er typen der går med den i en lomme eller behandler den lidt hårdhændet, holder den ikke rigtig lang tid, og kan risikere at se skrammet ud. Men så er der jo også kommet ny teknologi :-)
Avatar billede cortx Nybegynder
02. marts 2008 - 15:32 #7
Super :) Kan jeg få et svar nielle :) Din jeg valgte..
Avatar billede nielle Nybegynder
02. marts 2008 - 19:55 #8
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
02. marts 2008 - 19:56 #9
Jeg syntes nu også at ole_madsen bidragede med vigtig information, og jeg deler gerne. :^)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. marts 2008 - 21:20 #10
:-) Jeg takker, men det er helt fint med mig...
Avatar billede cortx Nybegynder
02. marts 2008 - 23:49 #11
ole_madsen kom du bare med et svar :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. marts 2008 - 08:25 #12
Jammen på gentagende opfordringer kommer så et svar :-) - takker.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. marts 2008 - 08:26 #13
(Vi prøver igen...)