Avatar billede pacha Nybegynder
25. februar 2008 - 18:37 Der er 2 kommentarer

"Internet Security vers. 15.0.0.60"

Jeg blir snart vanvittig, mit net køre så langsomt så man sku tro jeg sad med et dailup-modem og jeg sidder altså med en 20/2 gb forbindelse, ADSL 2 fra Cybercity.

Modem fra Cyber er et Zyxel P660R og som trådløs router har jeg Linksys WRT150N PC'en der bøvler er dog IKKE trådløst forbundet. Alle porte er forwardet i Zyxel, men de porte der skal åbnes er åbnet i Linksys. Begge er opdateret i firmware.

Jeg har mistanke til den Norton, skønt jeg før har brugt "Symantec's Antivirus Corporate Edition" fra omkring år 2000, fuldt opdateret sæføli, og uden problermer. Den køre da også stadig på min LT (også Win XP Home) der endda er trådløst forbundet med Linksys, der køre fin hastighed.

Jeg har prøvet at sende en HiJack ind her og der er ingen virus ved scan heller. Sender gerne en log igen.

Jeg sidder med Win XP Home og browser er Ex 7.0.5730.0. Jeg har oz FF 2.0.0.11 som fungere ligeså langsomt.

DET SKAL SIGES AT DET IKKE ER HELE TIDEN, MEN CA. 2/3 AF TIDEN. Den sidste 1/3 del af tiden køre det normal hastighed for den forbindelse jeg har. Målinger viser også normalt "hul igennem".

Dert er simpelthen ventetiden for browseren om at åbne sites der er ualmindelig irriterende.
Avatar billede pacha Nybegynder
25. februar 2008 - 18:53 #1
PS. Browseren på min LT er 6.0.2900.2180 SP2 og begge browsere står i standard under "Avanceret".
Avatar billede pacha Nybegynder
28. februar 2008 - 20:47 #2
Ingen der har et bud?