Avatar billede allan007 Nybegynder
25. februar 2008 - 08:18 Der er 9 kommentarer

Skift til et bedre grafikkort.

Hej, jeg vil gerne opgradere mit grafikkort, synes bare det er svært, at gennemskue hvilket det skal være.Det der sidder i er et:
ATI x600/550 series.pci expres x16. sidder på bundkort fra Fujitsu
Siemens P5SD1-FM2 chipset SIS 649. jeg har 1024 MB DDR RAM. Hvad kan passe og hvad er godt til en pris på max 500kr. Kan også være
et Geforce, synes bare ikke det er let at finde til DDR RAM.
Processor er P 4 3.06 GHZ. Har i nogle forslag hører jeg gerne fra
jer.
Vh. allan007
Avatar billede Jensen DK Novice
28. februar 2008 - 13:44 #2
Kunne du bruge kortet?
Avatar billede allan007 Nybegynder
28. februar 2008 - 19:32 #3
Hej, jeg har først nu haft tid til at kigge nærmere på det, så jeg ved det ikke helt
endnu.

Vh. Allan
Avatar billede Jensen DK Novice
04. marts 2008 - 13:43 #4
Er du gået død, kan der lukkes her?  http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2008 - 07:34 #5
???????????
Avatar billede allan007 Nybegynder
16. marts 2008 - 19:58 #6
Sig mig, har jeg ikke givet dig point. Ja nu har jeg fået et nyt grafikkort.
mange tak og nu er den lukket herfra.

Vh. Allan007
Avatar billede Jensen DK Novice
17. marts 2008 - 06:45 #7
Du skal markere mit svar og så klikke på accepter før der er lukket.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:35 #8
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 08:00 #9
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, nu kan du markere dit navn og klikke afvis, når du har fået noget brugbart, så kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og har de lagt et svar markere du navnet og klikker på accepter, så er der givet point og spørgsmålet er lukket.
PS. bare en oplysning.