Avatar billede caz1986 Nybegynder
24. februar 2008 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp angående en Ericofon?

Mit spørgsmål er om der er nogle der ved hvor man kan købe en ny(digital) udgave af Ericofon (Cobraen)??
Jeg ved nemlig den findes men jeg har ikke haft held til at finde den selv.
Avatar billede caz1986 Nybegynder
24. februar 2008 - 20:31 #2
Jamen den der på auktionen den må man også kunne købe et sted, uden det er på en auktion. Altså en butik?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. februar 2008 - 21:34 #3
Den laves helt sikkert ikke mere, jeg kan ikke tro det, det var jo en fuser.

Kaldtes også homofonen, der var kontakt ved at rode i bunden.
Avatar billede caz1986 Nybegynder
24. februar 2008 - 22:58 #4
Selvfølgelig laves den endnu, det er muligvis bare en anden fabrikant..
Avatar billede haverslev Novice
25. februar 2008 - 07:34 #5