Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
23. februar 2008 - 20:34 Der er 1 løsning

Motocross Madness 2 Problemer

Hej allesammen... Jeg har installeret Motocross Madness 2 på min Pc, da jeg åbner det op viser den de tre billeder med Microsoft og Rainbow Studious, og det hvor der står Motocross Madness 2 på. altså den ligner at den skal til at starte op, men så minimere den spillet og når man åbner det igen, siger den: "MCM2.exe har fundet en fejl... (Osv.)" Altså den normale "undlad at sende" fejl boks. Hvad skal jeg gøre?

Ps. har prøvet at indstille den til Win 98/me Kompitapel. men det virker ikke, og det er den rigtige cd jeg har (ikke crack)
Avatar billede kawasakikaare Nybegynder
10. maj 2008 - 13:38 #1
..