Avatar billede jufri Nybegynder
22. februar 2008 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Dropdown, hvor ved klik feltet erstattes af et andet

Jeg har i et excelark en masse kollonner. Jeg har i eksempelvis C4 en kollonne hvor jeg har en dropdown funktion. Et af punkterne på dropdown er "ja". Når jeg klikker på "ja", vil jeg gerne have at at feltet, altså i C4, erstattes af et andet, eksempelvis D4. Hvis det er muligt vil jeg også gerne have at farven på det felt jeg erstatter med, altså D4, også følger med.

På forhånd tak for hjælpen

Julie
Avatar billede excelent Ekspert
22. februar 2008 - 11:48 #1
ikke forstået :
Avatar billede jufri Nybegynder
22. februar 2008 - 12:23 #2
Det kan jeg godt forstå! Jeg prøver igen.
I C4 har jeg en dropdown. der kunne i feltet stå "er det købt appelsiner", og på dropdown listen står der "ja" og "nej". Hvis jeg vælger ja, skal det ja referere til et felt eks. D4, hvor der står" Der er ikke købt appelsiner" på en rød baggrund. Mit oprindelige felt, C4, skal så erstattes med tekst og farve fra D4. Er det mere forståeligt? ellers skriv endelig igen
Avatar billede excelent Ekspert
23. februar 2008 - 17:09 #3
prøv send din fil, måske det kan give mig et hint :-)

pm@madsen.tdcadsl.dk