Avatar billede crank29dk Nybegynder
18. februar 2008 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internettet er VILDT langsomt, men kun på min PC?

Jeg er meget forvirret her.. Jeg har en bærbar med i skole, og når jeg sætter den på skolens net er den ekstrem sløv til at surfe på. Det giver ingen mening, for de andre der sidder på samme net og udstyr på deres bærbare har fin hastighed.
Derhjemme kører det også totalt hurtigt. Så det er kun når jeg er på skolens net at den fucker. Det føles som om jeg har 33k modem.

Vi sidder på en switch til en proxy og en dhcp server.

Please hjælp!!
Avatar billede crank29dk Nybegynder
21. februar 2008 - 12:44 #1
Hvaaa synes ikke der kommer nogle svar... Er det eksperten eller ej?
Eksperten mangler vidst eksperter ^^
21. februar 2008 - 13:21 #2
((Nu ved vi jo ikke hvordan systemet er komplet på skolens net... Snak evt. med skolens 'IT' mand M/K))
Avatar billede crank29dk Nybegynder
21. februar 2008 - 13:26 #3
IT mænd ved intet herude. Og jeg har jo forklaret netværket. Det har jo logisk nok ikke noget med deres setup at gøre, når de andre ikke har problemer med deres net, men kun mig.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
04. marts 2008 - 11:02 #4
eks.
Ja undskyld men jeg kan ikke komme igennem døren, men nøgle kan komme ind i låsen ??
mon ikke konen har skiftet låsen ud ???

grunden er nok et eller andet ikke passer til skoles net er en opsætningsfejl, eller dårlig kable eller netkort.
Avatar billede crank29dk Nybegynder
11. april 2008 - 14:09 #5
Nu kunne jeg jo godt komme gennem døren. Den strittede bare meget imod.

Har fundet ud af at det var Visual Studio 2008s Just In Time Debugger der dræbte min McAfee Security. Og det troede McAfee var et virus angreb eller lign.. Så den gik totalt amok og startede sig selv op igen mens JIT dræbte den igen.. Loop der på en eller anden måde sløvede min internet forbindelse ned.. Ved ikke hvorfor, da det giver mere mening at det skulle være min PC der blev langsom og ikke internettet.