Avatar billede wiinholt Nybegynder
17. februar 2008 - 10:52 Der er 8 kommentarer

Lave en datingsite

Er der nogen her som vil bygge en datingsite for mig?
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2008 - 11:12 #1
En mulighed er at kigge på http://www.tufat.com/s_free_dating_system.htm
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. februar 2008 - 18:51 #2
Du skal nok ikke regne med at nogen har lyst til at lave et (jeg formoder gratis) datingscript til dig her.

Istedet kan du se en liste over gratis/billige datingscripts på http://www.hotscripts.com/search?q=dating&cat=All - Her er både datingscripts i ASP og PHP.

Husk i øvrigt at du skal en tur forbi www.datatilsynet.dk for at kunne drive et datingsite.
Avatar billede fun22 Nybegynder
17. februar 2008 - 19:44 #3
send en mail til jtp@jtpdevelopment.dk med en beskrivelse af de funktioner du ønsker, hvis du vil have et tilbud..

Mvh
Jesper
Avatar billede wiinholt Nybegynder
17. februar 2008 - 20:10 #4
Nej jeg vil gerne betale for det.. kom med et bud og nogle spørgsmål. Venlig hilsen Kenneth
Avatar billede abruscato Nybegynder
17. februar 2008 - 20:13 #5
"Kom med [...] nogle spørgsmål" - Ville det ikke være en idé, at lave en kravsspecifikation istedet? :)
Avatar billede wiinholt Nybegynder
18. februar 2008 - 11:31 #6
Jo det rigtige er selfølgelig en kravspecifikation, men en som kan bygge en sådan side for mig, vil nok stille de nødvendige spørgsmål. Jeg betaler selfølgelig gerne for en side, og jeg har en rigtig god ide, som jeg meget gerne vil prøve af.. Virker den ikke, så vil jeg ikke smide alt for mange penge i det..
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2008 - 14:28 #7
Du skal også regne med, at selv om du ikke selv opsætter en "gratis" dating site, bliver du nød til at sætte dig ind i det aligevældet, hvis det er dig selv der skal administrere det. Jeg kunne meget hurtigt installere en Datingsite til dig på en Hosted site (Har du sådan en ?) og domain navn ? Du skal nok ikke regne med at finde nogen dansk oversættelse. Jeg installere og laver den første configuration for et beskedent beløb. skriv jape44{at}gmail.com

Jan
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. februar 2008 - 08:52 #8
Hej Wiinholt

Du kan sende mig kravsspec på mail@mc-solutions.dk, så skal vi gerne kigge og evt. give et tilbud. Hvor i landet kommer du fra? Det ville være en fordel hvis vi kunne mødes ihvertfald et par gange.

dbh
Mikkel Christensen