Avatar billede leifp Nybegynder
17. februar 2008 - 10:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af S-video

Jeg har en Acer Aspire med s-video output og vil gerne koble det til mit tv, men kan ikke finde ud af opsætningen. Når jeg højreklikker på skrivebordet, kan jeg komme ind i ATI CATALYST Control center. Derfra er jeg på bar bund.
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2008 - 10:44 #1
Du skal under skærme sætte secondary skærm op. Højreklik et frit sted på skrivebordet/egenskaber/indstillinger, vælg skærm
Avatar billede justrace Novice
17. februar 2008 - 10:53 #2
...og aktivere udgangen ved at trykke ALT + F?. Der er et skærmsymbol på tasten. Du skal muligvis trykke 2 gange for at vælge S-video.
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2008 - 11:11 #3
Dit TV skal også sættes til S-video i menuen, hvis det ikke står til auto.
Avatar billede peet-49 Novice
19. februar 2008 - 11:58 #4
Lidt feedback?
Avatar billede leifp Nybegynder
19. februar 2008 - 19:29 #5
Ja, selvfølgelig. Nu er det lykkes for mig, tak for hjælpen.
Avatar billede peet-49 Novice
19. februar 2008 - 21:08 #6
Selv tak.