Avatar billede lylover Nybegynder
17. februar 2008 - 00:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Server til hosting??

Goddag!
Jeg står og skal have samlet en såkaldt server, som skal stilles op i et server center, og som jeg så senere kan have mine domæner på.
Anyway,
hvad skal der være i sådan en server?
af hardware?

Og btw. så skal jeg have installeret plesk, nogle der ved om det er bedst med plesk plus eller bare det almindelige?

Også lige én ting til, nogle der kender nogle gode og gerne billige server centre? :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
17. februar 2008 - 17:20 #1
Hardware kommer bla. an på hvor mange domæner du skal have på serveren, antal besøgende, hvad den skal håndtere osv.

Jeg ville nok sammenligne plesk løsningerne se hvilken der passede bedst til mine behov - se evt www.plesk.com

Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Bruger dem selv til mine mange webhoteller. Jeg har dog ikke en dedikeret server. Du kan evt skrive til dem og få et tidbud på en løsning som passer dig og dine behov.
Avatar billede lylover Nybegynder
17. februar 2008 - 17:41 #2
Well.. jeg har fundet et server center :) Det er kun server jeg lige har et problem med..
Avatar billede lylover Nybegynder
17. februar 2008 - 17:46 #3
Og jeg regner med at have en 20-30 domæner på serveren.. :)
Avatar billede lylover Nybegynder
17. februar 2008 - 17:46 #4
15-25 er det vidst nærmere
Avatar billede lylover Nybegynder
24. august 2011 - 17:04 #5
.