Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. februar 2008 - 15:20 Der er 8 kommentarer

E-kommunikationsvirksomhed afhændes!

Virksomheden:
Virksomheden **** (enkeltmandsvirksomhed) har udviklet et e-kommunikationssystem til en kæmpe branche, ikke kun i Danmark, men også internationalt. Der er tale om et komplet kommunikationssystem baseret på hovedsageligt SMS, men også e-mail. Mht. branche, så er der tale om studie og uddannelse, men dette kan sagtens udbredes.
Systemet et ikke et af de klassiske online sms-sendere, som findes mange steder på nettet. Det er udviklet til B2B salg, og har absolut intet til fælles med almindelige online sms-sendere. Det er udviklet til firmaer, institutioner og koncerner, og er et komplet kommunikationssystem - ikke blot en SMS-sender. Det er bygget på research og viden – ikke bare gætteri.

Systemet:
Helt generelt består dette af en hovedside til præsentation af selve virksomheden. Derudover er der selvfølgelig selve systemets hovedside hvorfra kunden kan foretage sin kommunikation. Kunden har herudover også et udførligt kontrolpanel til at styre mere eller mindre alt fra. Ydermere er der et internt kontrolpanel som er bygget til at kontrollere/håndtere ****s kunder og deres systemer i. Det skal sige, at dette kommunikationssystem er bygget op omkring fleksibilitet og brugervenlighed, og det råder over mange flere funktioner og muligheder end det umiddelbart lyder som. Samtidig foreligger der en 37 siders dokumentation på systemet hvor alle tanker omkring systemet samt funktioner er beskrevet.

Branchen:
Branchen er en kæmpe branche, der bestemt har brug for konceptet her. Desuden har alle i denne branche samme beslutningsproces samt samme krav. Dette gør at salgsstrategien kan bruges uændret fra kunde til kunde. Desuden er branchen influeret af presse og medier, hvorved man kan få en del gratis reklame via pressemeddelelser. Derved kan pressen også være med til at lægge pres på kunderne i branchen, som kan gøre det lettere at sælge.

Økonomiske forhold:
Virksomheden har stort set ingen udgifter. Der er dog heller ingen omsætning idet vi ikke har forsøgt at sælge på grund af almen tidsmangel. Dette betyder at virksomheden kan drives af såvel ivrige iværksættere, som fuldtidsansatte eller andet. Så går du rundt med en sælger i maven, så slå til nu. Her kan du købe et færdigt koncept, med et marked der netop nu er ideelt.

Pris:
Systemet kan vises frem på baggrund af en indledende dialog, da vi ikke ønsker at vores ideer bliver kopieret. Prisen er i omegnen af 20.000 kr., men det kan vi snakke nærmere om.
Avatar billede olebole Juniormester
16. februar 2008 - 15:32 #1
<ole>

20.000 svarer til max. 20-30 freelance timer for en grafiker eller en programmør - eller 10-15 timer til hver, hvis det både skal virke og se ordentligt ud. Enten er det et _ekstremt_ billigt tilbud - eller også ....  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
16. februar 2008 - 15:49 #2
Det er rigtig godt set olebole :). Det er nemlig ekstremt billigt. Faktisk har vores virksomhedsrådgiver foreslået os at sætte det til salg mellem 100-115.000, men vi vil gerne bare af med det, da vi alle har nogle andre fremtidsudsigter fremover.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2008 - 03:07 #3
Hej hardwaretweaker, jeg vil meget geren høre lidt mere og se hvad vi kan finde ud af. jeg har selv et firma der har med sms at gøre så brancen er ikke nye for mig..

kan i ikke smide en mail adr så kan jeg skrive til jer !!!
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
18. februar 2008 - 09:28 #4
Hej webiis, kontakt mig gerne på olin(Snable-A)directcon(Dot)dk.
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
19. februar 2008 - 13:57 #5
Webiis>> Har du sendt mig en mail? I så fald har jeg ikke modtaget nogen.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 16:15 #6
Hej hardwaretweaker >> der har være så meget de siste par dag. skal nok sende en mail i løbet af denne uge
Avatar billede tarraq Nybegynder
10. marts 2008 - 13:57 #7
Teksten minder mig sådan om den slags sider der tilbyder folk at blive rige huritigt. Siger en masse uden at nævne hvad det er, og bestr som regel i at sælge idéen om en masse penge videre, til nogen der kan sælge idéen om en masse penge videre til nogen der ...

Foresten olebole, Tarraq is back in da House :)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:42 #8
Hej hardwaretweaker :-)
Hvordan gik salget med directcon.dk? Og har I nogle kunder?