Avatar billede rasmussen7 Nybegynder
12. februar 2008 - 23:14 Der er 1 kommentar

Plasma Tv

har lige anskaffet mig et plasma TV Lg 42Pc55 hedder det.

der er noget jeg undre mig lidt over ved det og det er den elektriske støj der kommer fra det når det er tændt , det er sådanne en slags summen som er pænt meget irriterende specielt om aftenen hvis man ha skruet langt ned for lyden ...

er det normalt der er lidt elektrisk støj på sådanne et tv.

jeg har nu tjekket mine billerørs tv og der er 2 af dem som larmer lidt og 2 som intet siger , men jeg ved bare ikke om det er sådanne med plasma skærme at det siger lidt , det bruger trods alt 400watt
Avatar billede gurly Praktikant
13. februar 2008 - 03:29 #1
jeg har 42 tommers phillips, og hvis jeg satter øret helt ned til det omme bar ved,  så summer det meget svagt, en meter fra tv´et kan jeg intet høre, andet end et par musvitter ude i haven, har også haft et meget billigt hisense plasma 42 tommer, uden at bemærke generende støj