Avatar billede ageha Nybegynder
11. februar 2008 - 13:19 Der er 1 kommentar

Røde glimtende punkter der danner linier på skærmen

Siden installeringen af min Acer Notebook 9302 har der konstant været små røde lysstreger i linier der former en serie streger, Nogle steder tværs over hele skærmen , andre steder former lysglimtene i 6 kortere lodrete paralelle punkt-linier der så danner en slags bjælke på ca 5-6 cm.
Linierne glimter rødt, sommetider meget travlt, sommetider mere roligt, omtrent på samme måde som lys der glimter i et modem.
Ved brug af f.eks e-mail er det ikke generende. Men ved brug af f.eks Acer Arcade deluxe eller Windows Media player er fænomenet stærkt generende.
Acer support sendte mig n-Vidia VGA driver 97,5 som jeg geninstallerede men uden resultat.
Acer support går med til at tage computeren til reparation hvilket jeg dog gerne vil undgå at skulle hvis der finde en anden løsning.
Avatar billede jokkejensen Novice
11. februar 2008 - 13:30 #1
Det virker som en hardware fejl, få den sendt afsted :)