Avatar billede jeppe02 Nybegynder
08. februar 2008 - 17:35 Der er 10 kommentarer

Crash under søgning

Hej

Jeg har for ca. 3 uger siden købt en ny stationær. Det virker som alt kører som det skal, men når jeg søger efter filer (start -> søg) kommer der en klik lyd fra kabinettet og computeren fryser 'langsomt'. Det er i starten muligt at klikke et andet vindue op mm. men efter kort tid er den helt død. Ctrl alt del har ingen virkning og det er nødvendigt at genstarte. Jeg har også oplevet dette ved at scanne med adaware (da jeg også har et andet problem, tror umiddelbart ikke det har noget med sagen at gøre, kommer muligvis en tråd om dette senere). Skriv for flere oplysninger
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 20:16 #1
Jeg ville starte med en "chkdsk /r /f" www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede jeppe02 Nybegynder
08. februar 2008 - 20:53 #2
Fandt ikke noget og derfor desværre ikke nogen effekt. Andre bud ?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 21:09 #3
Har du allerede kørt en chkdsk med begge parametre f+r og efterfølgende testet??
Avatar billede jeppe02 Nybegynder
08. februar 2008 - 21:21 #4
Ja. Det tog ikke mange minutter. Det kan måske ikke passe det går så hurtigt ?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 21:26 #5
Nøø - det plejer nu at tage 1 time eller mere
Avatar billede jeppe02 Nybegynder
08. februar 2008 - 21:39 #6
Prøvede lige igen. Tager et halvt minut ca. har fulgt dit url. Nåede stort set ikke engang at se hvad den skrev. Noget med den checker d: og det er ntfs. evt noget med drevet ikke var åbent og tilsidst at den havde checket drevet?
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 21:42 #7
er du sikker på at du skriver
chkdsk /r /f  og klikker enter
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2008 - 21:43 #8
"checker d:" er din systempartition ikke c: ????
Avatar billede jeppe02 Nybegynder
08. februar 2008 - 21:47 #9
Nej den er d. lavede en fejl da jeg lavede parts men regnede ikke med det gjorde nogen forskel ? men ja er sikker på jeg skriver chkdsk /r /f og siger ja til at den tjekker ved genstart
Avatar billede jeppe02 Nybegynder
11. februar 2008 - 23:11 #10
ingen der har nogle gode ideer ?