Avatar billede hcars Novice
06. februar 2008 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deaktivere script, der formindsker vinduesstørrelse i Mail.Forum

Forum har den mærkelige ide, at de via et java-script skal bestemme størrelsen på vinduet, når man åbner en mail.
Ofte er den åbnede mail bredere end Forums standard, og så skal man til at maksimere, hvilket nogen gange kræver, at man minimerer først. Denne handling skal ske for hver mail også hvis man åbner i serie.
Forum har ikke gidet svare på, hvorfor de ønsker denne begrænsning.
Jeg har fundet en løsning i FireFox.
Er der nogen, der har en løsning til generel deaktivering i IE?
Avatar billede pazau Nybegynder
06. februar 2008 - 16:19 #1
Mener at du kan deaktivere det under Indstillinger > fanebladet "Avanceret".
Avatar billede hcars Novice
07. februar 2008 - 12:28 #2
Jeg kan ikke lige få øje på noget, der passer med vinduesstørrelse via JavaScrpt.
Det ville også være meget bedre, hvis Mail.Forum ikke lagde begrænsninger ind, som de ikke kan begrunde.
Nå, men de synes ligeglade med, at jeg finder en anden udbyder, så det kan jeg jo bare gøre.
Avatar billede hcars Novice
12. februar 2008 - 11:52 #3
Lukker