Avatar billede mulemule Nybegynder
04. februar 2008 - 02:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan genstarter man asp.net proces.

Hvordan genstartet man asp.net procesen på en god måde.

Kan man gøre det vdh en .NET kommando (således at man kan gøre det via en asp.net side).

Og hvordan kan man gøre det på en ordentligt måde så at man kan sikre sig at den gamle proces virkelig er helt død og borte før den nye starter op - det er fordi at min proces forbinder til nogen filer og porte, og så går det ikke at den nye proces prøver at forbinde til de samme recourser før de er frigivet fordi så kommer der fejl.

Mvh
Avatar billede mulemule Nybegynder
04. februar 2008 - 11:41 #2
super tak genstart af asp.net og logning af samme er min hobby for tiden.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. februar 2008 - 13:57 #3
så smider jeg et svar
Avatar billede mulemule Nybegynder
04. februar 2008 - 17:18 #4
jo og tak igen.