Avatar billede john_dk_83 Novice
31. januar 2008 - 07:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valget og prioritering af RAM

I forvejen har jeg 2 x 512 MB Kingston Value RAM DDR1 400 Mhz siddende i mit bundkort. Jeg har to tomme slot, så valget står mellem at sætte yderligere 2x512 MB Geil RAM 400 Mhz CL 2.5 eller 2 x 1 GB Kingston Value RAM 400 Mhz med CL 3.

Jeg valgte 2 x 1 GB fra Kingston, med det argument, at forskellen mellem CL 2.5 og CL3 ikke er væsentlige store i forhold til størrelsen af memmory. Desuden har jeg hellere ikke tænkt mig at overclock min pc. Jeg bruger computer til at spille krævende spil såsom Microsoft Flight Simulator Deluxe X.

Jeg ønsker at høre jer eksperterne om, hvorvidt I er enige med mit valg. Er det det værd at miste 0,5 CL og får 1 GB mere i hukommelse?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
31. januar 2008 - 19:22 #1
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt Eksperten-relaterede emner, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Efter at have læst instruktionerne grundig igennem, flyt dit spørgsmål til:

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/
Avatar billede john_dk_83 Novice
31. januar 2008 - 20:32 #2
svar