Avatar billede kongfjong Nybegynder
30. januar 2008 - 18:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Den rette PDA

Hej, jeg overvejer at købe HTC 730s, og kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaringer med den, selvom den er ret ny så vidt jeg er orienteret:)

Generelt kunne jeg godt tænke mig om der var andre I kunne anbefale? Jeg har først og fremmest brug for, at den kan synkronisere med Outlook hvor jeg bruger kalenderen ret voldsomt. Vil også gerne betale lidt ekstra for et ekstra godt tastatur, hvor knapperne ikke bliver hurtigt "slappe" og en hurtig processor:)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede fxj Juniormester
30. januar 2008 - 19:33 #1
Jeg kender ikke telefonen, men har set den ameldt her
http://www.mobilsiden.dk/?aId=5572
Avatar billede kongfjong Nybegynder
30. januar 2008 - 20:13 #2
Ja der har jeg også set den anmeldt, jeg kunne dog godt tænke mig lidt flere meninger hvis det var muligt:) Var ude i Zitech i dag, hvor sælgeren (naturligvis), talte varmt for den:)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
13. februar 2008 - 15:02 #3
Jeg har lige købt en S710 og den er jeg glad for, men jeg skal snart have en TyTN1 som er lidt nyere...

S730 skulle efter hvad jeg har hørt være den bedste i "S" serien.. så ja, den kan godt bruges til meget tunge arbejdesformer.. som Outlook og meget andet.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
29. februar 2008 - 14:21 #4
Lukker da købt ikke pt er aktuelt, men tak for input:)