Avatar billede pepsiman Juniormester
30. januar 2008 - 02:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg har mistet database!

Hej Alle.

Jeg kom ind i mysql og ville oprette ny database, men det stod: INGEN PRIVILEGIER,i har måske set det før.:D

Det betyder at jeg har ikke noget database.det vil siger at jeg kan ikke laver database før oprette database. hmmm

Det må være et eller anden fejl,jeg har gjorde for et par uge siden at slette noget i mysql.

f.eks. jeg skal først opretter CMS og laver sideindhold og 7 felt ovs.
Jeg er ny i området og har en bog " Lav dit eget CMS" i dreamweaver. bogen er meget god..

Hvordan kan jeg oprette database på fornye? Jeg er ny på området.

På forhånden tak
Avatar billede a1a1 Novice
30. januar 2008 - 03:10 #1
logger du ind med root brugeren? (ellers prøv det)
Avatar billede pepsiman Juniormester
30. januar 2008 - 08:33 #2
nej.jeg har eget mysql fra webhotel.skal jeg spørger webhotel? jeg har aldrig oprettet database for jeg ved ikke hvordan dengang.Det skal have står: "oprette ny database",men i stedet for stod det "INGEN PRIVILEGIER".
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2008 - 08:44 #3
Hvis du har et Webhotel har du typisk allerede en database, det bør du have fået besked om da du fik oprettet webhotellet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. januar 2008 - 08:44 #4
På webhoteller har du ikke (sjældent i hvert fald) lov til at oprette databaser direkte i mysql/phpmyadmin. Du kan sikkert gøre det i deres kontrolpanel - med mindre du kun har lov til at have een på wenhotellet.

(Og det er ikke fordi du blander tabeller sammen med databaser ...?)
Avatar billede pepsiman Juniormester
30. januar 2008 - 12:21 #5
jo, jeg har allerede database i mysql hos webhotel,men jeg miste "mappe" ellers hvad den hedder,database skal lægger ind i.

http://home1.stofanet.dk/olesorensen/

Hvordan får jeg den tilbage,så kan jeg arbejder videre.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. januar 2008 - 12:30 #6
Du skal nok klikke på den der hedder databaser, og derfra oprette dine tabeller.
Avatar billede pepsiman Juniormester
30. januar 2008 - 12:32 #7
ok, jeg prøver og ser om jeg får database til c:
Avatar billede pepsiman Juniormester
31. januar 2008 - 23:27 #8
lukket
Avatar billede pepsiman Juniormester
31. januar 2008 - 23:29 #9
lukket