Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. januar 2008 - 19:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE7 med slørede bogstaver

Jeg har lige reinstalleret min pc og ved den lejlighed taget den nyeste IE7 ned, men hold op, hvor er bogstaverne blevet slørede og grimme! Det virker som om IE7 er begyndt at bruge en slags 'Clear type' (den funktion er IKKE slået til på min maskine). Er der nogen der ved, hvordan man kan slå det fra? Hvis man åbner den samme side i Mozilla og IE7 kan man meget tydeligt se, at Mozilla viser bogstaverne klart med enten tændt pixel eller ej (og dermed lidt hakkede, men klare), mens IE7 tænder omkringliggende pixels 'halv' og det er dette, der giver det mudrede udseende.
Avatar billede trav4u2 Novice
29. januar 2008 - 19:34 #1
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
29. januar 2008 - 20:57 #2
Du er da intet mindre end en engel!!! Jeg troede aldrig, jeg skulle slippe af med det uklare pløre!! 'Clear type' er mildt sagt en overdrivelse!!

Vil du lægge et svar?
Avatar billede trav4u2 Novice
29. januar 2008 - 22:02 #3
Oh yes ;-)
Avatar billede trav4u2 Novice
29. januar 2008 - 22:03 #4
Se, det var da vist også lidt pløret! Her har du et svar :-)
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
30. januar 2008 - 17:20 #5
Pudsigt - jeg får ikke den sædvanlige funktion for at godkende et svar? Vil du prøve igen?
Avatar billede w13 Novice
30. januar 2008 - 17:21 #6
Svaret er blevet godkendt. Tray4u2 har modtaget 60 point.
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
30. januar 2008 - 18:48 #7
Sådan helt automatisk - er det ny funktion?
Avatar billede w13 Novice
30. januar 2008 - 19:55 #8
Nej :)