Avatar billede mulemule Nybegynder
29. januar 2008 - 14:04 Der er 1 løsning

Fra ASP.NET Development Server til IIS.

Hej .

Har netop opgraderet til Visual Studio 2008.

I et nyt NET 3.5 asp.net project jeg har lavet bruer den ASP.NET Development Server og det er også fint nok. Jeg forstår bare ikke hvorfor der ikke er nogen BIN mappe, og hvordan skal jeg ligge det over på en IIS senere.

Måske er der sammenhæng til mit tidligere spm, omkring at jeg også synes det er mystisk at der ingen designer filer er. http://www.eksperten.dk/spm/817046

I virkeligheden er der måske slet ikke så mange som har erfaring med Visual Studio 2008, men jeg tænker det måske er det samme for 2005 er kommet direkte fra 2003.

Mvh
Avatar billede 2c Nybegynder
29. januar 2008 - 21:02 #1
Selve asp.net delen er ikke rigtigt blevet lavet så meget om fra 2005 (.NET 2.0)-> 2008(.NET 3.5).

Men der var et kæmpe spring fra 2003(.NET 1) til 2005 (.NET 2.0)

Når du skal have det over på IIS'en skal du publish dit projekt. Højreklik på projektet og sig publish. Du vælger så en folder du kan ligge det i, hvorfra du så kan kopiere det til IIS'en. Nå du publisher kommer bin folderen.