Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 12:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kender du CMS Digimaker?

Er der nogen her der har erfaring med, eller kan give mig en idé om hvor godt dette CMS system er?

Mvh fauer
Avatar billede goose Nybegynder
29. januar 2008 - 12:36 #1
Kan du ikke skrive en URL, syntes der findes flere der hedder sådan?

/Goose
Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 12:48 #2
Avatar billede goose Nybegynder
29. januar 2008 - 14:23 #3
Kender den ikke, men prøvede lige deres online demo og den virkede godt nok tung at danse med :o)

/Goose
Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 14:42 #4
Jeg prøvede selv at installere en trial version, men det er en større omgang, og det kræver at man selv har servere osv. så jeg opgav, men indrømmet, det er hellerikke min stærkeste side, alt det der med system bla. bla. og installering...

Du må gerne sende mig et svar, så du kan få point...

jeg vil gerne høre andres mening om produktet, hvis der er nogen der har noget at tilføje.

mvh fauer
Avatar billede goose Nybegynder
29. januar 2008 - 14:53 #5
Nej behold du bare dine point selv, skrider det fremad med dine blomster? :o)

/Goose
Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 15:02 #6
Desværre er min hjerne indrettet til design og ikke programmering, så det er meget tungt og svært for mig at lave det, men jeg ved godt hvordan det skal være...

Hvis jeg havde nogle få hundrede tusinde havde den været i luften for flere år siden, men det har jeg ikke, så det går den hårde vej... ved siden af det faste fultids job og først når sønnike sover...  :o)

Tak for at du spørger...

Kan du ikke "bare" programmere det for mig, så skal jeg nok "fylde i" og designe??

;o)

Mvh fauer
Avatar billede goose Nybegynder
29. januar 2008 - 15:10 #7
Jo det kan jeg da godt - du har jo min mailadresse fra tidligere ;o)

/Goose
Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 15:13 #8
Jeg har slettet den hotmail adresse, så det har jeg ikke..
Avatar billede fauer Nybegynder
29. januar 2008 - 15:20 #9
Nå men så har jeg da bare oprettet en ny... fauer_flora snabel hotmail dot com
Avatar billede fauer Nybegynder
12. februar 2008 - 20:06 #10
Tak for hjælpen Goose