Avatar billede pablopablo Nybegynder
29. januar 2008 - 01:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Multi fil upload kontrol

Hejsa...

Jeg skal bruge en multi fil upload kontrol...jo vist, der findes en alm. upload kontrol i visual studio....men den er ikke god nok.

Den skal være flot, samt vise en statusbar for div. filer...Hvis i kender en rigtig god og flot en i asp.net vil det være fint, men Flash vil også være rigtig godt!...men jeg skal selv kunne modificerer i koden, da den skal køre i flere forskellige sprog.

Jeg har selv fundet denne:

http://blog.vixiom.com/2006/09/08/multiple-file-upload-with-flash-and-ruby-on-rails/#comment-42396

Men jeg ANER ikke hvordan jeg skal bruge den...zip filen indeholder 68 filer?? hvilket er lidt overdrevet, men åbenbart nødvendigt? Hvis I kan få den til at spille i asp.net...ville det være SUPER COOl!

Mvh.

PabloPablo
Avatar billede flashit Nybegynder
29. januar 2008 - 19:45 #1
Jeg ved ikke om du kender Telerik, men de har en masse super fede kontroller.
Prøv at sel lidt på disse eksempler:
http://www.telerik.com/demos/aspnet/Upload/Examples/ManipulatingTheUploadedFiles/DefaultCS.aspx?RadUrid=98982976-37e1-4b34-87ea-a945dd3ca8a4

Mvh
Jakob
Avatar billede pablopablo Nybegynder
29. januar 2008 - 20:06 #2
hej

Jeg kender godt Telerik, men synes ikke rigtig deres upload kontrol levede op til mit behov...jeg brugte swfupload i stedet for...
Avatar billede pablopablo Nybegynder
29. januar 2008 - 20:06 #3
lukker