Avatar billede strib Nybegynder
28. januar 2008 - 17:48 Der er 5 kommentarer

Vindue Explorer

Efter installering af XP på en ny computer åbner Websider i et lille format og skal manuelt maksimeres hver gang - det var ikke sådan på den gamle maskine hvor jeg også køret Explorer 7

Det hjælper ikke noget at "trække" viduet ud til fuld størrelse - næste gang jeg åbner f.eks. netbank så er det lige det samme igen

Findes der en indstillingsmulighed således at websider åbne i maksimeret tilstand.

VH
Palle Christensen
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. januar 2008 - 18:00 #1
Hej Palle.
Åben ét IE vindue, træk det til den ønskede størrelse, og luk det igen. Nu skulle det virke.

Størrelsen på det sidste vindue der lukkes, er det der bliver brugt ved næste opstart. Sådan var det i hvertfald førhen. Nu bruger jeg selv Linux, men prøv engang at teste det.
Avatar billede fromsej Praktikant
28. januar 2008 - 18:29 #2
Jeg bruger dette program til at løse problemet.
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx
28. januar 2008 - 20:00 #3
Lidt mere 'sikkert':
TRÆK vinduet til ønsket/max størrelse (IKKE Maximer!)
Hold [SHIFT] nede imens du klikker på det røde kryds i hjørnet for at lukke...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2008 - 20:22 #4
Har haft samme problem og længe brugt metoden med at trække det større - men det maximerer jo netop ikke vinduet :)

Mit problem blev løst med fromsejs link, så prøv det.
Jeg installerede det bare og så kører det.
08. april 2008 - 14:33 #5
<strib>: Skal du vide mere ?