Avatar billede hotpop Novice
14. juni 2001 - 21:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vise spørgsmål når musen holdes på link

Var det ikke muligt at lave det sådan at man kan se spørgsmålene når musemarkøren holdes henover det, som det er på bl.a. www.itsvar.dk under ITsvar???
Avatar billede hotpop Novice
14. juni 2001 - 21:57 #1
Der skulle stå under ITdoktor og ikke itsvar
Avatar billede repsac Nybegynder
14. juni 2001 - 22:13 #2
Jo self. er det muligt ...
Men forestil dig et spørgsmål med kode som på en alm. side fylder ca. 1000px ... det bliver en gigantisk og totalt uoverskuelig \"alt\"!
I stedet skulle folk måske være lidt bedre til at angive et \"emne\" på spørgsmålene ...
En tanke og diskussion værd!
Avatar billede hotpop Novice
14. juni 2001 - 22:16 #3
repsac> bl.a. derfor foreslår jeg det, for mange gange skriver de bare hjææælp og hvis man på et tidspunkt skal tilbage til et bestemt spørgsmål hvor titlen hjææælp, ja så får man mange hits. Kan du følge mig?
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. juni 2001 - 22:51 #4
Det er irreterende når man søger efter et eller andet og der kommer 30 der hedder \"Hjææælp\", for så skal man jo tjekke om de indeholder det man leder efter :o(

Men det vil absolut komme til at gøre siden tungere, tror det vil blive for meget, i sær med en i forvejen overbebyrdet server.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. juni 2001 - 23:44 #5
tungere sider = mit ISDN modems død (der i forvejen kører på højtryk 24/7) .. såe jeg er ikke for forslaget ...
Avatar billede hotpop Novice
15. juni 2001 - 21:17 #6
okay... bad idea! Lukker.
Avatar billede smackers Nybegynder
18. juni 2001 - 02:21 #7
Arhhh hva!! Det var en rigtig god idé!
Hvad med bare at vise de første par hundrede tegn i \"alt\"en??

Stadig en god idé - åben igen!