Avatar billede henrik.s. Nybegynder
27. januar 2008 - 17:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fatal error: Maximum execution time of 120 seconds exceeded

Hej med jer.
Jeg har et PHP forum, som er blevet hacket.

Jeg har nu fået ny serverplads, og haar uploadet den sidste backup jeg havde.

Herefter pråver jeg v.h.a. phpMyAdmin 2.6.4-pl1 at uploade kopien af min SQL database.
Her får jeg så fejlen: Fatal error: Maximum execution time of 120 seconds exceeded in /usr/home/sites/dot3.dothost.dk/www/phpmyadmin/libraries/read_dump.lib.php on line 77

Er der en eller anden der har et godt bud på en løsning.

Jeg er ikke særlig "langhåret" hvad angår PHP, og databaser.

Vh.  Henrik
Avatar billede straszek Praktikant
28. januar 2008 - 14:12 #1
Ja, opdel din mysql database i flere dele - problemet opstår fordi din mysql database er for stor til at uploade på én gang
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
28. januar 2008 - 18:01 #2
Hej straszek.  Det var også min tanke.  Men hvordan dulan gør man så det? Gider du hjælpe?
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
28. januar 2008 - 18:18 #3
Ps.: De fejl den melder inden jeg får uploadet databasen er følgende:

Warning: main(./includes/constants.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 197

Warning: main(): Failed opening './includes/constants.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 197

Warning: main(./includes/template.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 198

Warning: main(): Failed opening './includes/template.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 198

Warning: main(./includes/sessions.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 199

Warning: main(): Failed opening './includes/sessions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 199

Warning: main(./includes/auth.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 200

Warning: main(): Failed opening './includes/auth.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 200

Warning: main(././includes/functions_categories_hierarchy.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 201

Warning: main(): Failed opening '././includes/functions_categories_hierarchy.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 201

Warning: main(./includes/functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 202

Warning: main(): Failed opening './includes/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 202

Warning: main(./includes/db.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 203

Warning: main(): Failed opening './includes/db.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 203

Fatal error: Call to undefined function: encode_ip() in /home/sites/site6/web/forum/common.php on line 217
Avatar billede straszek Praktikant
28. januar 2008 - 19:12 #4
jeg kender ingen anden metode end at åbne filen i en tekst editor, og så klippe klistre den i flere dele