Avatar billede set Nybegynder
25. januar 2008 - 18:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Engelsk contra dansk

Jeg har lige startet på at geninstallere min maskine.
Mit styresystem er Windows Mediacenter 2005, sproget er engelsk med en dansk sprogpakke.
Når jeg har installeret programmet virker godt nok, men når jeg hat opdateret til IE 7 bliver lle mine meuer rettet til engelsk selvom de var danske i IE 6 efter jeg havde instaleret sprogpakken.
Hvordan får jeg mine menuer tilbage til dansk?
Har prøvet at ændre det under opsætningen til IE 7, men uden held.
Avatar billede ierikk Nybegynder
25. januar 2008 - 18:43 #1
Min ALDI/Medion maskine gør det samme, det er der, så vidt jeg ved, ikke noget at gøre ved
du kan evt gå tilbage til IE 6
det er en fordansket windows version der ligger i comp (eng)
Avatar billede set Nybegynder
25. januar 2008 - 19:08 #2
Før jeg formaterede min harddisk havde min IE 7 danske menuer, så jeg ved ikke hvorfor det ikke kan lade sig gøre nu.
Når jeg prøver at downloade en dansk version siger den bare at den ikke understøtter det nuværende operativ systems sprog.
Avatar billede j_nissen Nybegynder
26. januar 2008 - 17:16 #3
Jeg har da Mediacenter og IE7 (på dansk)... der ligger en masse opdateringer hos Microsoft, som du skal have... heriblandt en med danske menuer til IE7.
Avatar billede set Nybegynder
26. januar 2008 - 17:49 #4
Jeg har prøvet med de opdateringer som windows selv finder, men der var ingen der ændrede til dansk menu.
Så hvor finder du disse opdateringer?
Avatar billede set Nybegynder
27. januar 2008 - 10:20 #5
Har løst problemmet ved at geninstallere systemet.