Avatar billede danm Nybegynder
23. januar 2008 - 21:59 Der er 1 løsning

Opsætte mit websted med ISPconfig

Hej

Jeg har fået webserver og ved ikke ret meget om hvordan jeg skal bruge den. Der er jo så fulgt det her online program med ISPconfig, hvor jeg kan sætte mine hjemmesider op. Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg skal begynde.
Jeg har lige købt et nyt domæne gennem scannet, og nu skal jeg så have det til at køre på min server.
Hvordan får jeg tilføjet dette domæne til min server med ISPconfig?
Avatar billede danm Nybegynder
24. januar 2008 - 21:16 #1
En kammerat kom forbi og gjorde det for mig, så lukker