Avatar billede foralias Praktikant
23. januar 2008 - 12:27 Der er 1 løsning

Udskrift til labelprinter fra reportserver

En af mine kunder har et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe med.
De har en labelprinter som de skal have skrevet noget ud på.
Det virker fint inde fra div. windows programmer. Men når de skal skrive ud inde fra deres oracle baserede programmer, via en report server, går det galt.
Udskriften bliver sat i kø, men så sker der intet. Det virker nærmest som om printer og report server står og "snakker" sammen, dvs. jeg kan se på printerkøen at der bliver sat nogle sider over, og report serveren står og "koger" med udskriften.
Og for at sige det som det er så er jeg absolut LOST i oracle.
Er der nogle hajer derude som ved noget om det?
Avatar billede foralias Praktikant
26. februar 2008 - 11:00 #1
Lukker