Avatar billede 2c Nybegynder
23. januar 2008 - 11:35 Der er 1 løsning

Print af reporting services fra webside

Hej,

Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori, men nu prøver jeg.

Jeg har en asp.net side med en masse information på. Midt på websiden har jeg en ReportViewer kontrol som viser en report fra min sql/report server. Jeg viser kontrollen uden toolbar og uden parametre promt, så det bare ser ud som om den er en del af siden.

Mit problem er, at når jeg printer hele asp siden, så får jeg ikke printet alt fra rapporten.

Tekst data kommer godt nok ud, men de grafer der vises bliver ikke printet.

I IE bliver de enda vist i print preview, men ikke på selve printet til papir.

Nogen der har haft lignende problem?
Avatar billede 2c Nybegynder
06. maj 2009 - 08:47 #1
Lukker