Avatar billede sholm Nybegynder
23. januar 2008 - 10:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Farve på caret?

Hej

Kan det lade sig gøre at farve caret'en i en textbox?

Jeg har en textbox som skal have focus og være klar til at modtage data fra en stregkodescanner. Men jeg vil ikke have en caret stående og blinke på siden. Jeg har farvet textbox'en og teksten i den så den ikke kan ses. Men caret'en blinker stadig...

Nogle ideer?
Avatar billede a1a1 Novice
23. januar 2008 - 12:24 #1
du kan evt. lade være med at "give fokus" inden data fra stregkode læseren giver data?
Avatar billede sholm Nybegynder
23. januar 2008 - 13:21 #2
Brugeren vil stadig kunne se at der er aktivitet. Så det vil ikke hjælpe mig desværre.
Avatar billede sholm Nybegynder
18. februar 2008 - 09:51 #3
Lukker den ingen. Jeg fandt ingen løsning desværre.